بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


اعتراض باشگاه استقلال:هفتم تیم ملی می آید نهم با سپاهان بازی کنیم؟

اتفاقی که بارها با اعتراض مربیان تیم پرسپولیس مواجه شد . حالا اما شرایط بر عکس شده. شرایط پخش بازی ها ، فشردگی و برنامه ، همه و همه در هم گره خوردند. تیم ملی شب 28 اسفند از ایران می رود. مقصد امارات است ، باشگاه ایرانیان. یک هفته اردو ، پرواز به کویت ، بازی با این تیم و بازگشت. آنها صبح روز هفتم فروردین 992 تازه به تهران می رسند. هشتم به اردوی استقلال اضافه می شوند و عصر روز نهم باید در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان بروند آنهم در در یک فینال زودرس در جام حذفی. این گیر بزرگ استقلالی هاست به برنامه بازی ها:« دیگر این چیز خیلی سختی نیست. همه می دانند اصلا امکان برگزاری بازی را در چنین شرایطی نداریم. ما 4 ملی پوش ثابت در ترکیب تیم آقای کروش داریم که در این بازی حساس نمی توانیم به آنها استراحت بدهیم. یعنی ما فقط می توانیم برای شان قبل از بازی یک ریکاوری بگذاریم. اگر 3 ملی پوش داشته باشی باید بازی هایت را طبق قانون جا به جا کنند.»
این حرفی است که تاج هم آن را می پذیرد می گوید:« آنچه ما در اختیار استقلال گذاشتیم یک برنامه پیشنهادی است. سعی کردیم چون آنها بازی آسیایی دارند برای ادامه مسیرشان مشکلی ایجاد نشود. ولی ما هم می دانیم این فاصله خیلی کم است. آنها به این بازی اعتراض دارند و سازمان لیگ تمام تلاشش را می کند که برنامه این بازی جا به جا شود.» استقلال خواهان کاهش روزهای اردوی تیم ملی است اما این کاهش تغییری در این بازی ایجاد نمی کند. انداختن بازی به روز دهم هم مشکل دیگری را ایجاد می کند:« ما روز دهم عازم عربستان هستیم چون 14 فروردین با حریف آسیایی مان بازی داریم. » و این یعنی آنها بازی شان را نمی توانند یک روز دیرتر هم برگزار کنند. در ادامه همین مسابقات هم آنها دوباره بازی دارند بازی هایی فشرده. ماجدی می گوید:« به هر حال این بچه ها قیمت های بالایی دارند. حتی اگر قیمت سقف قرارداد را برای شان در نظر بگیریم ، دریافتی شان و بهای شان خیلی بالاست پس چرا ما سلامتی آنها را به خطر می اندازیم و فرصت ریکاوری در اختیارشان نمی گذاریم. متاسفانه ما الان فقط کارمان شده پرداختن به برنامه ای کمی . فقط می خواهیم بگوییم برنامه مان را اجرا کردیم. بگوییم مثلا فلان روز لیگ مان تمام شد. این که درست نیست. در ادامه همین برنامه برای ما بازی گذاشتند روز 9 اردیبهشت ما در قطر بازی می کنیم ، دهم می رسیم تهران و باید 13 اردیبهشت در فم بازی کنیم. بابا وقتی پرواز می کنی ، یک روزت از دست رفته. این که دیگر چیز عجیب و غریبی نیست!»
اما سازمان لیگ هم باید برنامه اش را به سرانجام برساند. تاج در این باره می گوید:« به هر حال ما موظفیم عدالت را برای همه برقرار کنیم. باید برنامه ها هم راه بدهند. 4 روز فاصله زمان مناسبی است. این روال را همه تیم ها تا به حال طی کردند و 4 سال است تقویم این زمان از لیگ مان همین بوده. البته سال بعد با کاهش تیم ها شرایط بهبود پیدا می کند. »
اما ماجدی نظری دیگر دارد:« قبول دارم که برنامه ها فشرده است. سازمان لیگ هم ناچار است اما سال بعد هم باز همین می شود چون ما نمی آییم یک چیزی را مصوب کنیم و پای امضاهای مان بایسیتیم. به هر حال کاهش تیم ها به فوتبال کمک می کند اما به شرطی که یکبار همه با هم بنشینیم و یک تقویم درست بنویسیم و وقتی که نوشتیم پای حرف مان بایستیم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 22 / 11 / 1391برچسب:بازیکنان استقلال,برنامه ریزی سازمان لیگ,فشردگی بازی ها, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com